Φαντάζομαι ένα τραίνο (Τα αρχαία, το τραίνο, & τα παιδιά)

Φαντάζομαι ένα τραίνο

(Τα αρχαία, το τραίνο, &  τα παιδιά)

ΝΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ 
Δημοτικό Σχολείο Πλαταμώνα, Πρώτη τάξη.

 

[Δημοτικό Σχολείο Πλαταμώνα]

Α' Τάξη

Β' Τάξη

Γ' Τάξη

Δ' Τάξη

Ε' Τάξη

ΣΤ' Τάξη

 


Δημοτικό Σχολείο Πλαταμώνα  

 

Α Τάξη

23\5\2000

23 μαθητές

     Διάρκεια προγράμματος: 8:45-11:50π.μ.

 

  • Η αφήγηση του παραμυθιού έγινε χωρίς πολλές λεπτομέρειες. Προσπαθούσαν  να επαναλάβουν το όνομα Επαμεινώνδας. Ρωτούσαν την έννοια της λέξης βάρβαρος.

 

  • Η ξενάγηση ήταν μάλλον ευκαιρία για περίπατο, αλλά και για παρατήρηση. Εντυπωσιάστηκαν από το μέγεθος του σπιτιού και του πύργου.

 

  • Η περιγραφή των ευρημάτων γινόταν κυρίως με σύγκριση ή παρομοίωση αντίστοιχων σύγχρονών τους και διατηρούνταν οι νέες ονομασίες, π.χ. πινάκιο, δηλ. πιάτο ή σκύφος (αγγείο πόσης), δηλ. ποτήρι.

 

  • Η ζωγραφική με θέμα Το τραίνο και τα αρχαία έγινε χωρίς πρόσθετες κατευθύνσεις. Έντονη ήταν η επίδραση από την κινητικότητα και τη παρεμβατικότητα ενός παιδιού, το οποίο εξ΄αρχής έδειξε ενδιαφέρον για το παρακείμενο τούνελ. Έτσι ζωγράφισαν τούνελ, πέτρες-θεμέλια, και αρχαιολόγο. Οι πινελιές ήταν χονδρές και τα χρώματα έντονα.

 

Παράθεση ερωτήσεων Α’ τάξης

  1. Γιατί κάνετε αυτή τη δουλειά;
  2. Πώς σκάβετε;
  3. Αυτά τα αρχαία τα βάζετε στο μουσείο;
  4. Πώς μπορείτε και τα συναρμολογείτε;
  5. Τι τα κάνετε αυτά που βρίσκετε;
  6. Πόσο παλιά είναι αυτά που βρίσκετε;
  7. Γιατί τα βάζετε μέσα στο μουσείο;
  8. Πώς ξέρετε ότι υπάρχει κάποιο πράγμα κάτω από το χώμα;
  9. Θα συνεχίσετε τη δουλειά σας για να βγάλετε και άλλα αρχαία από ’δω;

10.  Τι πρέπει να κάνω για να γίνω αρχαιολόγος;

 

Γεωργία Γκαβανούδη

 

Μας είπαν ένα παραμύθι με έναν πλούσιο ανθρωπο που είχε ένα παλάτι .... 

Ομως μετά έγινε σεισμός και το πήρε το χώμα.  ….  

[Ανώνυμο] 

Απόστολος Σκονδριάνης
Ενα τραίνο.
 
ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΝΤΑΖΗ
 
ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΡΥΑΝΗΣ
Το τραίνο με τα αρχαία, με το λυχνάρι.
 
ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΙΣΣΟΥ 
Το αρχαίο σπίτι στα Τρία Πλατάνια
 
ΑΜΑΛΙΑ ΑΔΑΛΟΓΛΟΥ
Το τραίνο και κάτι ανθρωπάκια  (αρχαιολόγοι)
 
ΜΠΑΓΚΝΤΑΣΑΡΟΒΑ ΖΕΜΦΙΡΑ
 
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
 
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
 
ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΙΡΓΟΛΑΣ
Το αρχαίο σπίτι, γραμμές τραίνου,
σήραγγα με αγγείο, πέτρες από θεμέλια
 
ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΡΥΑΝΗΣ
Το αρχαίο σπίτι. 
 
ΑΡΗΣ ΛΙΑΠΗΣ 
Το αρχαίο σπίτι.
 

ΠΑΝΟΣ ΚΑΝΤΑΡΑΣ  Ενα σπίτι, μία αρχαιολόγος, δέντρα. 
ΧΑΡΟΥΛΑ ΤΣΙΚΡΙΚΗ  Τα παλιά αρχαία. 
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΚΟΝΔΡΙΑΝΗΣ  Το αρχαίο σπίτι

 
ΤΣΙΝΙΑΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εγώ έχω γράψει το τούνελ και τον άνθρωπο που δούλευε μες το τραίνο που έτρεχε. 
Αυτά τα μαύρα είναι πέτρες..
 

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΤΖΑΣ, ΑΡΗΣ ΛΙΑΠΗΣ, ΑΝΩΝΥΜΟ

 
ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ

 Έκανα έναν αμφορέα και μία αρχαιολόγο που τη λένε Γεωργία

 

Μετά από την ξενάγηση η αρχαιολόγος μας είπε να ζωγραφίσουμε ό,τι
θέλουμε αλλά να έχει σημασία με τον τίτλο που μας είπε εκείνη, την κυρία
αρχαιολόγο εννοούσα.

Α!,  και ξέχασα να πω τον τίτλo. 

O τίτλος ήταν “Το τραίνο και τα αρχαία.”  ...

 

ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ

 
ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ
 
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΣΙΚΡΙΚΗ Τούνελ με φώτα και το αρχαίο σπίτι 
ΝΤΑΓΙΑΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Σπηλιά με πέτρες και ένα αγγείο.

ΓΟΥΛΑΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ
 
ΤΣΙΟΛΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ
 
ΤΣΙΝΤΟΛΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ